We’re Here to Help ! Contact us
DOSTAWA
Jakie są możliwości dostawy?
1. Przesyłka kurierska
Nasze paczki wysyłamy za pomocą firm DHL oraz FedEx. Każda paczka jest zapakowana w fabryczne opakowanie zabezpieczające urządzenie na czas transportu. Każda z wysłanych paczek jest w pełni ubezpieczona. Zazwyczaj przesyłka zostaje dostarczona na drugi dzień roboczy od daty wysłania, w wyjątkowych sytuacjach (np. okres świąteczny) ten czas może wydłużyć się do 72 godzin.
Odbiór osobisty
W naszym biurze w Angel City, przy ul. Szlak 77/222, 31-153 Krakówumożliwiamy darmowy odbiór osobisty zamówionego towaru. Jeżeli po przejściu do koszyka nie ma możliwości wyboru odbioru osobistego, oznacza to że produkt nie jest aktualnie dostępny do odbioru w wybranym punkcie. Prosimy o bezpośredni kontakt z salonem w celu potwierdzenia dostępności produktu.
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Realizujemy przesyłki zagraniczne na terenie Uni Europejskiej. Przesyłki realizujemy za pomocą Poczty Polskiej, DHL oraz DPD. W celu wysyłki za granicę należy skontaktować się z nami meilowo i ustalić szczegóły przesyłki.
GWARANCJA I SERWIS
Ile trwa gwarancja?
Okres gwarancyjny to 1 rok.
Jak uzyskać usługę gwarancyjną?
W celu złożenia reklamacji produktu prosimy o kontakt z działem reklamacji pod adresem reklamacje@evebot.pl W mailu zwrotnym otrzymają Państwo odpowiedni formularz wraz z informacją odnośnie adresu na który należy wysłać sprzęt.
SPOSOBY pŁATNOŚCI
How do I place an Order?
1. Przelew klasyczny
Opłacenie zamówienia bezpośrednio na konto, zazwyczaj wydłuża czas realizacji zamówienia o jeden dzień roboczy ze względu na konieczność zaksięgowania środków.
2. Przelew kryptowalutami