DOSTAWA

Jakie są możliwości dostawy?

1. Przesyłka kurierska Nasze paczki wysyłamy za pomocą firm DHL oraz FedEx. Każda paczka jest zapakowana w fabryczne opakowanie zabezpieczające urządzenie na czas transportu. Każda z wysłanych paczek jest w pełni ubezpieczona. Zazwyczaj przesyłka zostaje dostarczona na drugi dzień roboczy od daty wysłania, w wyjątkowych sytuacjach (np. okres świąteczny) ten czas może wydłużyć się do 72 godzin. Odbiór osobisty W naszym biurze w Angel City, przy ul. Szlak 77/222, 31-153 Krakówumożliwiamy darmowy odbiór osobisty zamówionego towaru. Jeżeli po przejściu do koszyka nie ma możliwości wyboru odbioru osobistego, oznacza to że produkt nie jest aktualnie dostępny do odbioru w wybranym punkcie. Prosimy o bezpośredni kontakt z salonem w celu potwierdzenia dostępności produktu.

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Realizujemy przesyłki zagraniczne na terenie Uni Europejskiej. Przesyłki realizujemy za pomocą Poczty Polskiej, DHL oraz DPD. W celu wysyłki za granicę należy skontaktować się z nami meilowo i ustalić szczegóły przesyłki.

GWARANCJA I SERWIS

Ile trwa gwarancja?

Okres gwarancyjny to 1 rok.

Jak uzyskać usługę gwarancyjną?

W celu złożenia reklamacji produktu prosimy o kontakt z działem reklamacji pod adresem reklamacje@evebot.pl W mailu zwrotnym otrzymają Państwo odpowiedni formularz wraz z informacją odnośnie adresu na który należy wysłać sprzęt.

SPOSOBY pŁATNOŚCI

How do I place an Order?

1. Przelew klasyczny Opłacenie zamówienia bezpośrednio na konto, zazwyczaj wydłuża czas realizacji zamówienia o jeden dzień roboczy ze względu na konieczność zaksięgowania środków. 2. Przelew kryptowalutami
We’re Here to Help ! Contact us

Brak produktów w koszyku.